14.07.2015 г.

Fitness - Day 5

Часът е 23:00, понеделник, 13 юли. В събота бяхме на двоен рожден ден и след почивката вчера, днес беше крайно време да отида на фитнес.


Стегнах торбичката, вързах маратонките и отпраших към залата. Кръстът напоследък ме боли, затова тренировките ми са насочени към друга група почти непознати за мен мускули - на раменете, ръцете, краката... :D

Инструкторът беше много внимателен, тренировката беше приятна и същевременно уморителна. Имам странното усещане, че започвам да свиквам с натоварването и не се чувствам толкова смазана, както през първите няколко дни. Дори болката от мускулната треска (сякаш е само една...) почти не се усеща. Заключението - ставам непобедима! :D


Междувременно, най-накрая успях да довърша "легендарната" рокличка, която утре ще трябва да снимам и да кача в социалните мрежи (може и тук да я добавя). Направо не мога да повярвам, че най-накрая мога да я отметна от списъка с проекти! Отне ми толкова време в чакане, търсене, обикаляне...

В момента съм изморена, но главата ми е пълна с идеи. Ръцете ме сърбят да започна да плета нещо ново или да шия, да си поиграя с глина или филц, да рисувам... Нооо имам доста недовършени неща, които е крайно време да доведа до край.



Утре ще съм на сутрешна тренировка, което е ново за мен, да видим как ще се справя. Стана полунощ, така че е време да си лягам, преди някое духче да дойде и да ми отмъкне плетката. :D


Няма коментари:

Публикуване на коментар