11.07.2015 г.

Fitness - Day 4

Напоследък ми е доста натоварен творческият график - избиране на подаръци за важни събития, подготовка за благотворителен базар, правене на плакати, довършване на проекти... а същевременно ежедневните задачи също ме чакат.

 Снощи си легнах преуморена, най-вече психически и с часове се въртях, преди да заспя. Много е трудно да приспиш мозъка си, когато имаш чувството, че ще избухне от толкова наблъскани в него мисли. Както и да е, вероятно заспах към 3. Събудих се и едва успях да се отлепя от леглото към 11:30.


Бях направила стройна програма, но явно ще трябва да импровизирам. Днес ще е най-натовареният ден за тази седмица, а трябва да вмъкна и време за фитнес.

...

Успях до края на деня да направя плакат за благотворителна кауза, да сглобя няколко шапки и да им сложа помпони, да се видя с една приятелка и да отида на фитнес. Имаше още доста неща, които трябваше да свърша, но както вече споменах, времето не беше на моя страна...

А сега за фитнеса... (все пак, да не бягаме много от заглавието).Не знам как го правят тези хора, но всеки път правя абсолютно различни упражнения! За четирите дни, в които съм била в залата, единствено загрявката се повтаря (добре, че поне нея си я знам вече :D). Всеки път се запознавам с уреди (не че им помня имената), които дори не съм забелязвала преди. Което пък е доста забавно и интересно, защото не ми омръзват. Днес имах двучасова тренировка. Беше ми доста ниско кръвното и едва се затътрих към къщи. Прибрах се абсолютно смазана. Изкъпах се, хапнах малко пица, полузаспала, след това си легнах и дори нямах сили да плета- заспах като пън! :D



Няма коментари:

Публикуване на коментар