9.07.2015 г.

Fitness - Day 3

Събудих се и тази сутрин с чудовищни болки в ребрата, но спортистите наоколо ме успокоиха, че това си е в реда на нещата. Денят започна с обаждане от моята колежка от университета, която ме помоли да прочета и редактирам дипломната й работа, тъй като до обяд (след 2-3 часа) трябва да я предаде. Захванах се със скоростно четене и поправяне, за да хванем сроковете.


Е, справихме се. Дано да защити утре, за да види, че веднъж като минеш през Ада, после е лесно :D (Стискам палци, Ив!)

След това плетох, ших, правих пискюли... Дойде една приятелка от плетаческата мафия и с нея продължихме да подхранваме манията си за прежда, модели, схеми, аксесоари, уреди и цветови комбинации... (тежко ни е, да :D )


Неусетно си стана време за тренировката, която очаквах леко притеснена, тъй като не можех да си представя как ще успея да направя всички загрявки, упражнения, коремни преси и серии на уреди, при положение, че трудно се изправях повече от това:


Отидох в залата и геройски се захванах с велоаргометъра и всички други уреди и пособия, на които не запомних имената. Бях убедена, че ако направя повече от половин коремна преса, ще мина прага на болка и тихо и кротко ще се строполя на пътеката. Е, вярвате или не (ако не вярвате, няма да се сърдя, и аз трудно го вярвам), на края на тренировката успях да направя 4 серии по 15 коремни преси! За някои хора това вероятно е смешна бройка, но нека не забравяме, че това е вторият ми опит за три дни след няколко години (да не кажа петилетки) спортна летаргия...
С две думи - машина съм :D



Прибрах се, пооправих вкъщи, изкъпах се и заспах... като пън. Дори не помня плетох ли, не плетох ли...


Няма коментари:

Публикуване на коментар